Sposób promocji fotografa który, wykonuje zdjęcia niemowląt w Warszawie

Forum wielotematyczne. Zapraszamy do wypowiedzi na naszym forum.
henryk1965
Posty: 18
Rejestracja: 18 maja 2016, 11:03

Sposób promocji fotografa który, wykonuje zdjęcia niemowląt w Warszawie

Postautor: henryk1965 » 07 paź 2016, 10:14

Dzień dobry, jestem fotografem posiadającym dość długi staż w branży. Specjalizuje się w fotografii dziecięcej w Warszawie. Od pewnego okresu jestem zmuszony do szukania nowych zleceń samodzielnie. Do nie dawna znakomicie sprawdzała się reklama z polecenia. Osoby, które zamawiały u mnie fotografię dziecięcą polecały mnie następnym klientom i tak to się posuwało do przodu. Obecnie już tak nie jest i rozmyślam o promocji mojej strony w Internecie. Zależy mi na takich hasłach: fotografia dziecięca Warszawa http://www.elefantti.pl i zastanawiam się jak to zrobić żeby posiadana przeze mnie strona była widoczna w wyszukiwarce internetowej? Czy ktoś z was może powiedzieć co zrobić na sam pierw żeby to wszystko zebrać w całość i zacząć promocję w wyszukiwarce?

podobne tematy:

Unikalny i bezpieczny wygląd lokalu biurowego

Każdy poznał frazes: jak cię widzą tak cię piszą, dlatego trzeba mieć to na uwadze w trakcie planowania wyglądu naszego biura. Następne istotne powiedzenie: promocja jest dźwignią sprzedaży także wkomponowuje się do określenia charakteru naszej firmy.